321 Zahodna Evropa
Cilji:
Dijaki/dijakinje:
- razložijo pojem Zahodna Evropa in pokažejo na zemljevidu države, ki jih uvrščamo na to območje;
- ovrednotijo dejavnike, ki vplivajo na podnebje v Zahodni Evropi;
- ovrednotijo pomen naravnogeografskih značilnosti za razvoj kmetijstva;
- opišejo glavne značilnosti gospodarskega razvoja Zahodne Evrope, razložijo dejavnike, ki so ga pospeševali, ter primerjajo stopnjo doseženega razvoja z razvojem v drugih delih Evrope in sveta;
- orišejo probleme, ki jih prinaša visoka stopnja gospodarskega razvoja;
- razlikujejo Veliko Britanijo od Anglije ter Združenega kraljestva in Irsko od Severne Irske;
- ob zemljevidu in grafičnih prikazih analizirajo značilnosti razvoja in preobrazbe industrije v Veliki Britaniji;
- nacionalno in versko sestavo prebivalstva Velike Britanije in Irske vzročno povežejo z odnosi med skupnostmi;
- definirajo pojem Beneluks in pokažejo na zemljevidu države Beneluksa;
- z zemljevidom in slikovnim gradivom opišejo značilnosti površja v državah Beneluksa in jih povežejo z razmerami za poselitev in gospodarstvo;
- navedejo dejavnike, ki vplivajo na visoko razvitost nizozemskega kmetijstva in ga primerjajo s slovenskim;
- razložijo vzroke za veliko poplavno ogroženost Nizozemske in opišejo, kako se prebivalstvo brani pred to nevarnostjo;
- analizirajo strukturo prebivalstva Belgije in razložijo reševanje nacionalnega vprašanje;
- navedejo bistvene značilnosti strukture francoskega gospodarstva in njegovih energijskih osnov;
- opišejo nacionalno sestavo Francije in ovrednotijo politiko države do pravic narodnosti, ki živijo v njej, ter jo primerjajo s slovensko politiko;
- opišejo bistvene značilnosti centralistične ureditve Francije.

Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
- glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije | Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Zahodna Evropa 1 | Delovni list | Vir | Dosežki |
Zahodna Evropa 2 | Delovni list | Vir | Dosežki |