SEVERNA AMERIKA

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • poznajo poglavitne značilnosti v naravnogeografskih potezah Severne Amerike ter razumejo njihov pomen za družbenogospodarski razvoj,
  • z upoštevanjem naravno- in družbenogeografskih procesov ter njihovega medsebojnega vpliva pojasnijo pokrajinske spremembe skozi čas (temeljne značilnosti poselitve, migracije, razvoj kmetijstva in industrije ter stanje danes, urbanizacija in suburbanizacija),
  • razumejo in znajo utemeljiti strukturne posebnosti prebivalstva (etnične, verske, socialne…) in stopnjo kulturnega sožitja,
  • se zavedajo razlik in podobnosti v razvoju Severne Amerike (Kanada : ZDA),
  • razumejo pomen in kompleksnost dejavnikov, ki prispevajo k kakovosti življenja v različnih pokrajinah (različna usmeritev kmetijstva, vpliv novih oblik gospodarjenja na spreminjanje tradicionalne kmetijske pokrajine, prestrukturiranje in selitev industrije, pomen tehnološko visoko zahtevnih panog),
  • na izbranem primeru analizirajo degradacijo okolja in predlagajo možne rešitve,
  • ovrednotijo politični in gospodarski pomen ZDA v svetu.

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje. 
Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije Pričakovani dosežki/ rezultati in merila
     
Naravnogeografske značilnosti Severne Amerike  Delovni list  Viri  Dosežki
Družbenogeografske značilnosti Severne Amerike  Delovni list  Viri  Dosežki