RASTLINSTVO IN ŽIVALSTVO

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • ob tematskem zemljevidu razlagajo razširjenost in pomen naravnega in kulturnega rastlinstva za človeka in njegove dejavnosti;
  • spoznajo rastlinstvo v odvisnosti od podnebnih dejavnikov in toplotnih pasov;
  • krepijo zavedanje o pomenu varovanja naravnega rastlinstva in živalstva ter navedejo argumente za podporo svojih trditev temu v prid v konkretnih razmerah;
  • prepoznavajo osnovne rastlinske in drevesne vrste;
  • ugotavljajo povezanost rastlinstva in pedološke odeje;
  • poiščejo in preučijo primer vpliva človeka na preoblikovanje naravnega rastlinstva in njegovo vlogo pri izginevanju živalskih vrst.
Čebele na glavincu. (Foto: A. Polšak)

 

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije

Pričakovani dosežki/

rezultati in merila

Rastlinstvo in živalstvo   Delovni list Viri Dosežki