NASELJA

 

Dijaki/dijakinje:

  • prepoznajo osnovno delitev naselij na podeželska in urbana ter njihove značilnosti;
  • razumejo širino problematike naselij (merila za razvrščanje naselij, funkcije in vlogo različnih tipov naselij, procese preobrazbe);
  • razumejo vlogo in pomen mest ter osnovne značilnosti njihove zgradbe.

 

Edinbourgh na Škotskem. (Foto: A. Polšak)

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije

Pričakovani dosežki/

rezultati in merila

 
Naselja Delovni list Viri Dosežki