406 Kmetijstvo in podeželje

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • raziščejo značilnosti, probleme in možnosti razvoja kmetijstva v  Sloveniji (spremembe v  kmetijstvu v  zadnjih 50   letih, kmetijska usmerjenost in  temeljne regionalne razlike, sodobne smeri spreminjanja slovenskega podeželja);
  • pojasnijo posestno strukturo v Sloveniji;
  • razložijo vzroke zmanjševanja števila kmečkega prebivalstva;
  • raziskujejo vlogo kmetijstva pri preoblikovanju geografskega okolja;
  • primerjajo najpomembnejše značilnosti  kmetijstva v  Sloveniji  in v  primerljivih  državah v Evropski uniji.
Pridelava zelenjave v Pomurju. Foto: A. Polšak

 

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije Pričakovani dosežki/ rezultati in merila
     
Kmetijstvo in podeželje  Delovni list  Viri  Dosežki