321 Zahodna Evropa

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • razložijo pojem Zahodna Evropa in pokažejo na zemljevidu države, ki jih   uvrščamo na to območje;
  • ovrednotijo dejavnike, ki vplivajo na podnebje v Zahodni Evropi;
  • ovrednotijo pomen naravnogeografskih značilnosti za razvoj kmetijstva;
  • opišejo glavne značilnosti gospodarskega razvoja Zahodne Evrope, razložijo dejavnike, ki so ga pospeševali, ter primerjajo stopnjo doseženega razvoja z razvojem v drugih delih Evrope in sveta;
  • orišejo probleme, ki jih prinaša visoka stopnja gospodarskega razvoja;
  • razlikujejo Veliko Britanijo od Anglije ter Združenega kraljestva in Irsko od Severne Irske;
  • ob zemljevidu in grafičnih prikazih analizirajo značilnosti razvoja in preobrazbe industrije v Veliki Britaniji;
  • nacionalno in versko sestavo prebivalstva Velike Britanije in Irske vzročno povežejo z odnosi med skupnostmi;
  • definirajo pojem Beneluks in pokažejo na zemljevidu države Beneluksa;
  • z zemljevidom in slikovnim gradivom opišejo značilnosti površja v državah Beneluksa in jih povežejo z razmerami za poselitev in gospodarstvo;
  • navedejo dejavnike, ki vplivajo na visoko razvitost nizozemskega kmetijstva in ga primerjajo s slovenskim;
  • razložijo vzroke za veliko poplavno ogroženost Nizozemske in opišejo, kako se prebivalstvo brani pred to nevarnostjo;
  • analizirajo strukturo prebivalstva Belgije in razložijo reševanje nacionalnega vprašanje;
  • navedejo bistvene značilnosti strukture francoskega gospodarstva in njegovih energijskih osnov;
  • opišejo nacionalno sestavo Francije in ovrednotijo politiko države do pravic narodnosti, ki živijo v njej, ter jo primerjajo s slovensko politiko;
  • opišejo bistvene značilnosti centralistične ureditve Francije.
Pokrajina na zahodu Irske. Foto: A. Polšak

 

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije Pričakovani dosežki/ rezultati in merila
       
Zahodna Evropa 1  Delovni list  Vir  Dosežki
Zahodna Evropa 2  Delovni list  Vir  Dosežki