311 Severna Evropa

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • razložijo pojem Severna Evropa in pokažejo na zemljevidu države, ki jih uvrščamo na to območje;
  • poznajo in razumejo procese, ki so povzročili nastanek značilnih površinskih oblik v Severni Evropi;
  • ovrednotijo podnebje v Severni Evropi z vidika razmer za poselitev, kmetijstvo, promet in turizem;
  • navedejo glavne vire oskrbe z energijo v državah Severne Evrope in označijo bistvene značilnosti njihove energijske politike;
  • ovrednotijo pomen industrije visoke tehnologije na Švedskem in Finskem;
  • razložijo pojav kislega dežja v Skandinaviji, opišejo vzroke zanj in njegove posledice ter   jih primerjajo z vzroki in posledicami tega pojava v Sloveniji;
  • ovrednotijo pomen ribištva za Norveško in Islandijo ter posledice pretiranega ulova s stališča naravnega ravnotežja in prihodnosti ribolova;
  • razložijo pomen gozdnega bogastva in predelave lesa na primeru Finske;
  • razložijo problematiko narodnostne sestave baltskih držav;
  • z dodatnimi viri in literaturo poiščejo razloge za dober gospodarski razvoj nordijskih držav.

 

Oslo. Foto: A. Polšak

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije Pričakovani dosežki/ rezultati in merila
       
Naravnogeografski okvir  Delovni list  Vir  Dosežki
Gospodarstvo  Delovni list  Vir  Dosežki