SISTEM GEOGRAFSKE VEDE 

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • Spoznajo razliko med pojmovanjem geografije nekoč in danes.
  • Definirajo pojem geografije kot znanstvene vede.
  • Spoznajo naravne in družbeno geografske dejavnike in njihov pomen v pokrajini.
  • Seznanijo se z delitvijo geografije na občo in regionalno ter delitev tudi pojasnijo.  

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Slika: Smrekovško pogorje v Sloveniji kot primer geografske pokrajine. (Foto: A. Polšak)

 

 Tematski sklop Delovni listi                               Viri in strategije                    Pričakovani dosežki/rezultati in kriteriji                        
       
Kaj preučuje geografija     Delovni list                              Viri                 Dosežki