411 Pokrajinska in okoljska protislovja v Sloveniji

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • navedejo posledice neenakomernega pokrajinskega razvoja;
  • vrednotijo prizadevanja Slovenije za smotrno gospodarjenje z okoljem;
  • razumejo pomen vrednot prostora in trajnostnega razvoja;
  • razložijo vzroke za oblikovanje zavarovanih območij;
  • predstavijo svoje stališče glede razvoja gospodarstva v TNP, poiščejo dobre in slabe posledice nadaljnjega razvoja TNP;
  • presojajo posledice izčrpavanja naravnih virov.
Ali je jedrska energija sprejemljivi vir energije? (JE Krško) Foto: A. Polšak

 

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije Pričakovani dosežki/ rezultati in merila
       
Pokrajinska in okoljska protislovja v Sloveniji  Delovni list  Viri  Dosežki