409 Promet

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • vrednotijo prometno lego Slovenije v Evropi;
  • s prometnim zemljevidom Evrope spoznavajo prometno omrežje v  Sloveniji (ceste, železnice, letališča, pristanišča) ter vrednotijo njegov pomen za posamezna območja v Sloveniji;
  • ocenijo pomen prometa za razvoj gospodarstva;
  • ocenijo ogroženost okolja zaradi cestnega prometa;
  • na primeru izbrane pokrajine v  Sloveniji predstavijo problem križanja različnih interesov (npr. promet : kmetijstvo).
zahodna ljubljanska obvoznica je del mestnega cestnega obroča okrog. Foto: A. Polšak

 

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije Pričakovani dosežki/ rezultati in merila
     
Promet  Delovni list  Viri  Dosežki