331 Južna Evropa

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • razložijo in na zemljevidu omejijo Južno Evropo s pripadajočimi naravnimi enotami in državami;
  • ovrednotijo pomen Sredozemskega morja za turistični razvoj držav, ki ležijo ob njem;
  • na podlagi podatkov primerjajo razvitost turizma v Grčiji, Italiji in Španiji utemeljijo nujnost reševanja ekološke problematike v Sredozemlju;
  • opišejo možnosti za razvoj kmetijstva v Italiji, Grčiji in na Pirenejskem polotoku;
  • ovrednotijo pomen njihovih kmetijskih pridelkov na evropskem trgu;
  • opišejo značilnosti demografske podobe Pirenejskega polotoka in problematiko, ki izhaja iz nacionalne sestave;
  • primerjajo stopnjo gospodarskega razvoja severne in južne Italije ter opišejo posledice teh razlik;
  • navedejo narodnostne manjšine v Italiji in ovrednotijo politiko Italije do   reševanja manjšinske problematike.
Atene, glavno mesto Grčije, so se povsem zrasle s pristaniškim Pirejem. Metropolitansko območje šteje skoraj 4 milj. prebivalcev. Foto: A. Polšak

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije Pričakovani dosežki/ rezultati in merila
       
Južna Evropa 1  Delovni list  Vir  Dosežki
Južna Evropa 2  Delovni list         Vir  Dosežki