TRAJNOSTNI RAZVOJ

 

Dijaki/dijakinje:

  • spoznajo koncept in bistvo trajnostnega razvoja in njegovih sestavin (okolja, prostora, vrednot prostora, gospodarstvo, razvoj človeške družbe);
  • razumejo pomen in vsebino prostorskega načrtovanja ter sodelovanja javnosti v postopkih sprejemanja odločitev)
  • vrednotijo različne dejavnosti z vidika trajnostnega razvoja in se zavedajo kompleksnosti in omejenosti prostora;
  • spoznajo poklice, ki so povezani z urejanjem naravnega in družbenega okolja.
Režim v Triglavskem narodnem parku je trajnostno naravnan (Bohinj in Julijske Alpe s Triglavom z Vogla). (Foto: A. Polšak)

 

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Lahko opravljeno nalogo predstavi prek videokonference.

 

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije

Pričakovani dosežki/

rezultati in merila

Trajnostni razvoj  Delovni list Viri Dosežki