AVSTRALIJA IN OCEANIJA

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • razlikujejo poglavitne reliefne enote Azije,
  • določijo poglavitne naravnogeografske značilnosti Azije,
  • naštejejo poglavitne dejavnike, ki vplivajo na podnebje Azije in so na podlagi klimogramov sposobni prepoznati podnebne tipe in sklepati na podnebne razmere,
  • poznajo poglavitne rastlinske pasove Azije in znajo razložiti njihovo povezavo s podnebnimi tipi,
  • vrednotijo pomen azijskega vodovja za življenje tamkajšnjega prebivalstva in poznajo značilnosti največjih rek,
  • primerjajo gospodarsko razvitost azijskih držav in razložijo vzroke sodobnih razlik,
  • iščejo podatke o kmetijstvu v Aziji,
  • opišejo značilnosti različnih oblik kmetijstva in ovrednotijo učinke zelene revolucije,
  • navedejo osnovne prebivalstvene značilnosti,
  • poznajo azijska verstva in njihov pomen v vsakdanjem življenju,
  • ugotovijo in analizirajo izbrane okoljsko-prostorske probleme ter predlagajo možne rešitve.

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije Pričakovani dosežki/ rezultati in merila
       
Naravnogeografski oris Avstralije in Oceanije  Delovni list  Viri  Dosežki
Družbenogeografske značilnosti Avstralije  Delovni list  Viri  Dosežki