341 Srednja Evropa

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • razložijo pojem Srednja Evropa in pokažejo na zemljevidu države, ki jih uvrščamo vanjo;
  • z zemljevidom in slikovnim gradivom orišejo površje Srednje Evrope ter   razložijo notranje in zunanje preoblikovalne procese, ki so ga ustvarili;
  • razložijo nastanek združene Nemčije in posledice združitve v nemškem gospodarstvu in družbi;
  • razložijo proces preobrazbe Porurja;
  • razložijo kamninsko zgradbo Alp;
  • pokažejo na zemljevidu najpomembnejše cestne in železniške prelaze v Alpah in jih vrednotijo s stališča prehodnosti Alp;
  • ovrednotijo promet prek Alp za varovanje okolja in navedejo primer ukrepov alpskih držav za zmanjševanje onesnaževanja;
  • vrednotijo turizem v Alpah z gospodarskega in okoljskega vidika ter na   zemljevidu pokažejo najpomembnejša turistična območja;
  • ovrednotijo način zagotavljanja jezikovnih pravic prebivalcev Švice;
  • na podlagi zemljevida in podatkov analizirajo možnosti za kmetijstvo in njegov razvoj na Madžarskem in ga primerjajo s slovenskim kmetijstvom.
Praga je sodobno glavno mesto Češke z bogato zgodovino. Foto: A. Polšak

 

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije Pričakovani dosežki/ rezultati in merila
       
Srednja Evropa  Delovni list  Vir  Dosežki