POVRŠJE (RELIEF)

 

Cilji:

Dijak/dijakinja:

  • našteje in opiše zunanje sile in preoblikovalne procese na različnih območjih sveta;
  • na slikovnem gradivu in v naravi prepozna reliefne oblike;
  • našteje tipe površja;
  • razloži najpomembnejše dejavnike za razvoj površja;
  • opiše nastanek različnih tipov obal in ob slikah ugotavlja njihove značilnosti;
  • razmišlja o primernosti različnih morfoloških tipov površja za poselitev, promet in turizem.
Razgibano površje z rečnimi terasami, vršaji in melišči na Visokem Kavkazu v Gruziji. (Foto: A. Polšak)

 

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

 

 Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije

Pričakovani dosežki/

rezultati in merila

       
Površje (relief)  Delovni list  Vir  Dosežki