VODOVJE

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • spoznavajo sestavo hidrosfere in razvijajo predstavo o razmerjih različnih voda v njej;
  • Razvijajo znanje in sposobnost za različno klasificiranje voda (glede na agregatno stanje, stoječe: tekoče vode, vode na kopnem, razvrščanje po kakovosti (po razredih od I do IV);
  • grafično prikažejo kroženje vode v naravi;
  • pokažejo pomembnejše reke, jezera, morja in druge hidrološke pojave na zemljevidu sveta, posameznih celin in Slovenije;
  • Spoznajo porečje in njegove elemente, jih vrednotijo z okoljskega vidika in pomena za človeka;
  • Zbirajo podatke o okoljskih problemih stoječih in tekočih voda, prepoznavajo in vrednotijo podatke ter ugotavljajo odnose med pojavi;
  • na podlagi meril, ki jih sami izberejo, vrednotijo pomen voda (rek, morij, jezer …) za človeka.

 

Viktorijini slapovi na Zambeziju. (Foto: A. Polšak)

 

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije

Pričakovani dosežki/

rezultati in merila

Hidrosfera  Delovni list  Viri  Dosežki
Kopne vode  Delovni list  Viri  Dosežki