POLARNA OBMOČJA

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • iščejo odgovore na temeljna vprašanja o obsegu, naravnih in družbenih značilnostih ter posebnostih polarnih območij (Inuiti),
  • pojasnijo vzroke in predvidene posledice podnebnih sprememb na taljenje ledu in posledice le-tega.

 

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije Pričakovani dosežki/ rezultati in merila
Polarna območja  Delovni list  Viri  Dosežki