LATINSKA AMERIKA

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • razlikujejo Latinsko in Južno Ameriko,
  • določijo naravne enote Srednje Amerike in poznajo njene poglavitne naravnogeografske poteze,
  • določijo poglavitne značilnosti v naravnogeografskih potezah Južne Amerike,
  • analizirajo in vrednotijo probleme: kolonialna preteklost in prebivalstvo, razlike med območji, prostorski razvoj Brazilije in Amazonije, krčenje tropskega deževnega gozda, položaj avtohtonega prebivalstva (staroselska ljudstva) v sodobni družbi, posebne geopolitične razmere (vojaške hunte, gverila, kokain, veleposest…),
  • naredijo izbor ključnih vprašanj iz poglavja Južna Amerika in jih argumentirajo,
  • predstavijo po lastni izbiri eno državo Latinske Amerike.

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije Pričakovani dosežki/ rezultati in merila
     
Naravnogeografski oris Latinske Amerike  Delovni list  Viri  Dosežki
Družbenogeografski oris Latinske Amerike  Delovni list  Viri  Dosežki