406 Kmetijstvo in podeželje
Cilji:
Dijaki/dijakinje:
- raziščejo značilnosti, probleme in možnosti razvoja kmetijstva v Sloveniji (spremembe v kmetijstvu v zadnjih 50 letih, kmetijska usmerjenost in temeljne regionalne razlike, sodobne smeri spreminjanja slovenskega podeželja);
- pojasnijo posestno strukturo v Sloveniji;
- razložijo vzroke zmanjševanja števila kmečkega prebivalstva;
- raziskujejo vlogo kmetijstva pri preoblikovanju geografskega okolja;
- primerjajo najpomembnejše značilnosti kmetijstva v Sloveniji in v primerljivih državah v Evropski uniji.

Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
- glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije | Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Kmetijstvo in podeželje | Delovni list | Viri | Dosežki |