411 Pokrajinska in okoljska protislovja v Sloveniji
Cilji:
Dijaki/dijakinje:
- navedejo posledice neenakomernega pokrajinskega razvoja;
- vrednotijo prizadevanja Slovenije za smotrno gospodarjenje z okoljem;
- razumejo pomen vrednot prostora in trajnostnega razvoja;
- razložijo vzroke za oblikovanje zavarovanih območij;
- predstavijo svoje stališče glede razvoja gospodarstva v TNP, poiščejo dobre in slabe posledice nadaljnjega razvoja TNP;
- presojajo posledice izčrpavanja naravnih virov.
Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
- glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije | Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
Pokrajinska in okoljska protislovja v Sloveniji | Delovni list | Viri | Dosežki |