AZIJA
Cilji:
Dijaki/dijakinje:
- razlikujejo poglavitne reliefne enote Azije,
- določijo poglavitne naravnogeografske značilnosti Azije,
- naštejejo poglavitne dejavnike, ki vplivajo na podnebje Azije in so na podlagi klimogramov sposobni prepoznati podnebne tipe in sklepati na podnebne razmere,
- poznajo poglavitne rastlinske pasove Azije in znajo razložiti njihovo povezavo s podnebnimi tipi,
- vrednotijo pomen azijskega vodovja za življenje tamkajšnjega prebivalstva in poznajo značilnosti največjih rek,
- primerjajo gospodarsko razvitost azijskih držav in razložijo vzroke sodobnih razlik,
- iščejo podatke o kmetijstvu v Aziji,
- opišejo značilnosti različnih oblik kmetijstva in ovrednotijo učinke zelene revolucije,
- navedejo osnovne prebivalstvene značilnosti,
- poznajo azijska verstva in njihov pomen v vsakdanjem življenju,
- ugotovijo in analizirajo izbrane okoljsko-prostorske probleme ter predlagajo možne rešitve.
Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
- glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije | Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
Naravnogeografske značilnosti Azije | Delovni list | Vir | Dosežki |
Azijsko prebivalstvo | Delovni list | Vir | Dosežki |
Gospodarski razvoj azijskih držav | Delovni list | Vir | Dosežki |