PRST
Cilji:
Dijaki/dijakinje:
- se učijo razumeti povezanost nastanka, lastnosti in rodovitnosti prsti;
- razumejo profil in horizonte prsti;
- s slikovnim gradivom ali vzorci prsti prepoznajo, razložijo in ovrednotijo nekaj
- značilnih prsti v svetovnem merilu in Sloveniji;
- pridobivajo zavest o nevarnostih degradacije in pomenu varovanja prsti;
- po značilnostih poznajo nekaj skupin prsti po klasifikaciji WRB.
Rodovitna prst je temelj kmetijstva. (Foto: A. Polšak) |
![]() |
Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
- glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije |
Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Prst | Delovni list | Viri | Dosežki |