TRAJNOSTNI RAZVOJ
Dijaki/dijakinje:
- spoznajo koncept in bistvo trajnostnega razvoja in njegovih sestavin (okolja, prostora, vrednot prostora, gospodarstvo, razvoj človeške družbe);
- razumejo pomen in vsebino prostorskega načrtovanja ter sodelovanja javnosti v postopkih sprejemanja odločitev)
- vrednotijo različne dejavnosti z vidika trajnostnega razvoja in se zavedajo kompleksnosti in omejenosti prostora;
- spoznajo poklice, ki so povezani z urejanjem naravnega in družbenega okolja.
Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Lahko opravljeno nalogo predstavi prek videokonference.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije |
Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
Trajnostni razvoj | Delovni list | Viri | Dosežki |