KMETIJSTVO
Dijaki/dijakinje:
- spoznajo različne oblike kmetijstva z vidika razvoja in intenzivnosti ter razložijo Vzroke za njihov nastanek;
- vrednotijo rabo tal na izbranih primerih;
- si pridobivajo pozitiven odnos do pomena kmetijstva za oskrbo s hrano in surovinami ter ohranjanje kulturne pokrajine;
- opazujejo pokrajino in iz nje razberejo prvine, ki so funkcijsko povezane s kmetijstvom;
- raziskujejo okoljske probleme intenzivnega kmetijstva in okoljske probleme z vidika vpliva narave ter negospodarnega ravnanja z njo;
- ob izbranih primerih ovrednotijo pomen kmetijstva za oskrbo ljudi s hrano in surovinami.


Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
- glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije |
Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Kmetijstvo | Delovni list | Viri | Dosežki |