311 Severna Evropa
Cilji:
Dijaki/dijakinje:
- razložijo pojem Severna Evropa in pokažejo na zemljevidu države, ki jih uvrščamo na to območje;
- poznajo in razumejo procese, ki so povzročili nastanek značilnih površinskih oblik v Severni Evropi;
- ovrednotijo podnebje v Severni Evropi z vidika razmer za poselitev, kmetijstvo, promet in turizem;
- navedejo glavne vire oskrbe z energijo v državah Severne Evrope in označijo bistvene značilnosti njihove energijske politike;
- ovrednotijo pomen industrije visoke tehnologije na Švedskem in Finskem;
- razložijo pojav kislega dežja v Skandinaviji, opišejo vzroke zanj in njegove posledice ter jih primerjajo z vzroki in posledicami tega pojava v Sloveniji;
- ovrednotijo pomen ribištva za Norveško in Islandijo ter posledice pretiranega ulova s stališča naravnega ravnotežja in prihodnosti ribolova;
- razložijo pomen gozdnega bogastva in predelave lesa na primeru Finske;
- razložijo problematiko narodnostne sestave baltskih držav;
- z dodatnimi viri in literaturo poiščejo razloge za dober gospodarski razvoj nordijskih držav.
Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
- glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije | Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
Naravnogeografski okvir | Delovni list | Vir | Dosežki |
Gospodarstvo | Delovni list | Vir | Dosežki |