351 Jugovzhodna Evropa

 

Cilji:

Dijaki/dijakinje:

  • razložijo pojem Jugovzhodne Evrope in na zemljevidu pokažejo države, ki jih uvrščamo vanjo;
  • na podlagi klimogramov razlikujejo različne podnebne tipe in navedejo vzroke zanje;
  • opišejo značilnosti površja;
  • z ustreznim gradivom analizirajo narodnostno, jezikovno in   versko sestavo prebivalstva ter probleme sožitja med narodi pred letom 1991 in po njem;
  • označijo temeljne značilnosti gospodarskega razvoja in problemov držav Jugovzhodne Evrope;
  • podrobneje raziskujejo fizičnogeografske značilnosti izbranih pokrajin;
  • predstavijo po lastni izbiri eno državo Jugovzhodne Evrope ali njen aktualni problem;
  • primerjajo značilnosti te geografske enote z drugimi v Evropi.
Novi Beograd na levem bregu Donave s kalamegdanske trdnjave. Foto: A. Polšak

 

Naloga:

Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:

  • odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
  • izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
  • glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.

 

Tematski sklop Delovni listi Viri in strategije Pričakovani dosežki/ rezultati in merila
       
Jugovzhodna Evropa  Delovni list  Vir  Dosežki