341 Srednja Evropa
Cilji:
Dijaki/dijakinje:
- razložijo pojem Srednja Evropa in pokažejo na zemljevidu države, ki jih uvrščamo vanjo;
- z zemljevidom in slikovnim gradivom orišejo površje Srednje Evrope ter razložijo notranje in zunanje preoblikovalne procese, ki so ga ustvarili;
- razložijo nastanek združene Nemčije in posledice združitve v nemškem gospodarstvu in družbi;
- razložijo proces preobrazbe Porurja;
- razložijo kamninsko zgradbo Alp;
- pokažejo na zemljevidu najpomembnejše cestne in železniške prelaze v Alpah in jih vrednotijo s stališča prehodnosti Alp;
- ovrednotijo promet prek Alp za varovanje okolja in navedejo primer ukrepov alpskih držav za zmanjševanje onesnaževanja;
- vrednotijo turizem v Alpah z gospodarskega in okoljskega vidika ter na zemljevidu pokažejo najpomembnejša turistična območja;
- ovrednotijo način zagotavljanja jezikovnih pravic prebivalcev Švice;
- na podlagi zemljevida in podatkov analizirajo možnosti za kmetijstvo in njegov razvoj na Madžarskem in ga primerjajo s slovenskim kmetijstvom.

Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
- glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije | Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Srednja Evropa | Delovni list | Vir | Dosežki |