331 Južna Evropa
Cilji:
Dijaki/dijakinje:
- razložijo in na zemljevidu omejijo Južno Evropo s pripadajočimi naravnimi enotami in državami;
- ovrednotijo pomen Sredozemskega morja za turistični razvoj držav, ki ležijo ob njem;
- na podlagi podatkov primerjajo razvitost turizma v Grčiji, Italiji in Španiji utemeljijo nujnost reševanja ekološke problematike v Sredozemlju;
- opišejo možnosti za razvoj kmetijstva v Italiji, Grčiji in na Pirenejskem polotoku;
- ovrednotijo pomen njihovih kmetijskih pridelkov na evropskem trgu;
- opišejo značilnosti demografske podobe Pirenejskega polotoka in problematiko, ki izhaja iz nacionalne sestave;
- primerjajo stopnjo gospodarskega razvoja severne in južne Italije ter opišejo posledice teh razlik;
- navedejo narodnostne manjšine v Italiji in ovrednotijo politiko Italije do reševanja manjšinske problematike.
Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
- glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije | Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
Južna Evropa 1 | Delovni list | Vir | Dosežki |
Južna Evropa 2 | Delovni list | Vir | Dosežki |