SEVERNA AMERIKA
Cilji:
Dijaki/dijakinje:
- poznajo poglavitne značilnosti v naravnogeografskih potezah Severne Amerike ter razumejo njihov pomen za družbenogospodarski razvoj,
- z upoštevanjem naravno- in družbenogeografskih procesov ter njihovega medsebojnega vpliva pojasnijo pokrajinske spremembe skozi čas (temeljne značilnosti poselitve, migracije, razvoj kmetijstva in industrije ter stanje danes, urbanizacija in suburbanizacija),
- razumejo in znajo utemeljiti strukturne posebnosti prebivalstva (etnične, verske, socialne…) in stopnjo kulturnega sožitja,
- se zavedajo razlik in podobnosti v razvoju Severne Amerike (Kanada : ZDA),
- razumejo pomen in kompleksnost dejavnikov, ki prispevajo k kakovosti življenja v različnih pokrajinah (različna usmeritev kmetijstva, vpliv novih oblik gospodarjenja na spreminjanje tradicionalne kmetijske pokrajine, prestrukturiranje in selitev industrije, pomen tehnološko visoko zahtevnih panog),
- na izbranem primeru analizirajo degradacijo okolja in predlagajo možne rešitve,
- ovrednotijo politični in gospodarski pomen ZDA v svetu.
Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
- glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije | Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
Naravnogeografske značilnosti Severne Amerike | Delovni list | Viri | Dosežki |
Družbenogeografske značilnosti Severne Amerike | Delovni list | Viri | Dosežki |