LATINSKA AMERIKA
Cilji:
Dijaki/dijakinje:
- razlikujejo Latinsko in Južno Ameriko,
- določijo naravne enote Srednje Amerike in poznajo njene poglavitne naravnogeografske poteze,
- določijo poglavitne značilnosti v naravnogeografskih potezah Južne Amerike,
- analizirajo in vrednotijo probleme: kolonialna preteklost in prebivalstvo, razlike med območji, prostorski razvoj Brazilije in Amazonije, krčenje tropskega deževnega gozda, položaj avtohtonega prebivalstva (staroselska ljudstva) v sodobni družbi, posebne geopolitične razmere (vojaške hunte, gverila, kokain, veleposest…),
- naredijo izbor ključnih vprašanj iz poglavja Južna Amerika in jih argumentirajo,
- predstavijo po lastni izbiri eno državo Latinske Amerike.
Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
- glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije | Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
Naravnogeografski oris Latinske Amerike | Delovni list | Viri | Dosežki |
Družbenogeografski oris Latinske Amerike | Delovni list | Viri | Dosežki |