POVRŠJE (RELIEF)
Cilji:
Dijak/dijakinja:
- našteje in opiše zunanje sile in preoblikovalne procese na različnih območjih sveta;
- na slikovnem gradivu in v naravi prepozna reliefne oblike;
- našteje tipe površja;
- razloži najpomembnejše dejavnike za razvoj površja;
- opiše nastanek različnih tipov obal in ob slikah ugotavlja njihove značilnosti;
- razmišlja o primernosti različnih morfoloških tipov površja za poselitev, promet in turizem.

Naloga:
Dijak/dijakinja prebere ustrezna poglavja v učbeniku, pregleda gradivo in:
- odgovori na vprašanja ter reši naloge na delovnem listu;
- izpolnjen delovni list v različici *.doc, *.pdf, ali *.jpg odloži v spletno učilnico, e-listovnik ali ga po e-pošti pošlje učitelju. Opravljeno nalogo lahko predstavi prek videokonference;
- glede na merila lahko samovrednoti izdelek in ugotovi, katere druge vire bi še uporabil in kako bi se morebiti drugače učil, da bi bolje ali hitreje dosegel/dosegla cilje.
Tematski sklop | Delovni listi | Viri in strategije |
Pričakovani dosežki/ rezultati in merila |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Površje (relief) | Delovni list | Vir | Dosežki |